حقوق اسلام و رهنمود های اسلام در باب حقوق بشر

بسم رب الشهدا و الصدیقین

به پاس خون شهیدان

 

به پاس خون شهیدان، به عشق پیر جماران
اگر بارد فتنه از هر سو برنگردیم از عهد و پیمان

به راه صاحب زمانیم، ابوذرهای زمانیم
که مانند شهریاری ها، خوار چشمان دشمنانیم
دین و ایمان من، مهرت در جان من، ذکرت درمان من، حسین...

علم داران نبردیم، به طوفان ها مرد مردیم
اگر دوریم از شهیدان از راه ایشان ما برنگردیدم

بسیجی های حسینیم، مرید پیر خمینیم
چو در خوابند اهل دنیا، ما اهل بیداری، اهل دردیم
دین و ایمان من، مهرت در جان من، ذکرت در نام من، حسین...

 

برای دریافت نوحه استودیویی<< به پاس خون شهیدان >> با نوای ابوالفضل ساعدی و میکس و مستر خلیل چاوشی بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

 

دریافت

کیفیت ۳۲۰

حجم: 7.65 مگابایت

دریافت

کیفیت ۱۲۸

حجم: 3.15 مگابایت
 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی